مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 17 فضای آموزشی نوساز در این استان به آموزش و پرورش تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 24 September 2015
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 17 فضای آموزشی نوساز در این استان به آموزش و پرورش تحویل داده شد.
به گزارش تابناک ایلام،سعید هژبری بااعلام این خبرگفت: این مدارس در قالب 106 کلاس درس در مجموع 17 هزار و 500 متر مربع مساحت دارند.
وی با بیان اینکه برای ساخت این مدارس 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، افزود: از این تعداد 11 فضای آموزشی با مشارکت و کمک مالی افراد خیر و نیکوکار ساخته شده است.
وی با ذکر اینکه با افتتاح این مدارس مجموع فضاهای آموزشی استان به یک هزار و 357 مدرسه افزایش خواهد یافت، ادامه داد: این فضاهای آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس مناطق شهری و روستایی احداث و امسال مورد استفاده دانش آموزان قرار می گیرند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام همچنین به طرح هجرت اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح تابستان امسال 100 فضای آموزشی استان نوسازی و بهسازی شدند.
هژبری اظهار کرد: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همه ساله در فصل تابستان اجرا و در قالب آن مدارس توسط دانش آموزان رنگ آمیزی، تعمیر و بهسازی می شوند.
وی با بیان اینکه امسال یک میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی برای اجرای طرح هجرت اختصاص یافته است، افزود: پارسال 112 فضای آموزشی استان در طرح هجرت بازسازی شد.
اکنون از مجموع یک هزار و 341 فضای آموزشی استان، 251 کلاس درس فرسوده است که عمده آنها در مرکز استان قرار دارد و بازسازی و نوسازی آنها در سال جاری در دستور کار نوسازی مدارس استان قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار