مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه:

کلنگ زنی احداث کلنیک تخصصی در دهدشت

کلینیک تخصصی دهدشت در زمینی به متراژ یک‌هزار و 800 مترمربع و در سه طبقه در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) احداث خواهد شد
کد خبر: ۱۰۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 09 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سید غفار شفایی مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه  در جمع خبرنگاران از احداث کلینیک تخصصی در دهدشت خبر داد و اظهار داشت: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستانی کلنگ احداث این واحد درمانی روز شنبه به زمین زده می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه اعتبار احداث کلینیک تخصصی دهدشت 3 میلیارد و 600 میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی است افزود: کلینیک تخصصی دهدشت در زمینی به متراژ یک‌هزار و 800 مترمربع و در سه طبقه در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) احداث خواهد شد.

شفایی امکانات و فضای فیزیکی کلینیک‌های تخصصی شماره 1 و 2 امام سجاد (ع) را جوابگوی نیاز شهرستان تعداد مراجعه‌کنندگان ندانست و افزود:: در جهت رفاه نسبی مراجعه‌کنندگان احداث این کلینیک برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

افزود: این کلینیک‌ها به صورت موقت جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران راه‌اندازی شده و از همان موقع احداث کلینیک تخصصی در دستور کار مجموعه بهداشت و درمان قرار گرفت.

وی تصریح کرد:این کلینیک تخصصی در مدت زمان 18 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به نکات مثبت طرح تحول سلامت در گسترش خدمات درمانی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: قبل از اجرای طرح میزان مراجعین به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی یک‌هزار و 500 بیمار در ماه بود که از زمان اجرای طرح میانگین مراجعه بیماران به این مراکز ماهانه به 20 هزار بیمار رسیده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار