بسیج جامعه حقوقدانان ایلام 80 زندانی را آزاد کرد

مسئول بسیج حقوقدانان ایلام گفت : ستاد آزادسازی زندانیان غیرعمد با همکاری خیرین، مصلحان، ستاد دیه، دستگاه قضا، سپاه و بسیج جامعه حقوقدانان تشکیل شده است و از سوی این ستاد سال گذشته زمینه آزادی ۸۰ نفر زندانی فراهم شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵ 01 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ملکی بیان داشت : یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان آموزش و آگاه سازی اقشار مختلف مردم در زمینه‌های مسائل حقوقی و قضایی است که در این راستا طرح‌های مختلفی اجرایی شده است.

وی افزود : از جمله این برنامه‌ها می‌توان به طرح‌های هر مشاور املاک یک حقوقدان و هر مدرسه یک قاضی اشاره کرد که در قالب این طرح‌ها جامعه هدف با حضور مشاوران حقوقی آموزش می‌بینند.

سرهنگ ملکی ادامه داد :  معرفی و بکارگیری قضات و کارشناسان حقوقی تراز انقلاب، حمایت از حقوقدانان و وکلای انقلابی، تشویق قضات به صدور آرای فرهنگی و آموزشی جایگزین مجازات، برگزاری میز‌های خدمت قضایی و حقوقی در نماز جمعه، راه اندازی کمیته زنان و دختران در معرض آسیب و راه اندازی کمیته وکلای انقلابی از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه حقوقدانان استان به شمار می‌رود.

وی یاد آور شد : بکارگیری گره‌های جهادی حقوق‌دان در قالب ۲۳ گروه جهادی داوطلب و زیرمجموعه بسیج حقوقدانان متشکل از قضات، وکلا، حقوقدانان و روانشناسان در سطح استان با هدف ارائه مشاوره‌های قضایی و حقوقی به مناطق حاشیه نشین و محروم از دیگر اقدامات جامعه بسیج حقوقدانان استان است./ع

 

بیشتر بخوانید :

جمع آوری کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیرین ایلامی در جشن گلریزان زندانیان

آزادی ۱۴۴ جرائم مالی غیرعمد و نیازمند مالی در استان

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار