معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور؛

هزینه ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی در بخش پروژه‌های زیرساختی راه‌های حوزه اربعین استان ایلام

معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت : تا کنون ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساختی راه‌های حوزه اربعین استان ایلام هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 01 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ امانی بیان داشت : در پایانه مرزی مهران و پایانه برکت ۱۲ هزار متر مربع کف پوش، تونل‌های سرد و اقداماتی چون سازه‌های با دوام و افزایش و بازسازی چشمه‌ سرویس‌های بهداشتی‌ و خوابگاه استراحت رانندگان ایجاد شده است.

وی افزود :  در بحث نقل و انتقال زوار اربعین نیز از مردم تقاضا داریم از خودروهای شخصی استفاده کنند چرا که ظرفیت ناوگان سازمان راهداری همانند سال گذشته بوده و کمبود در این بخش وجود دارد.

امانی ادامه داد : با توجه به تاکیدات ستاد اربعین کشور، زوار سفرهای خود را مدیریت کنند و به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند تا ناوگان حمل و نقل عمومی بتواند جوابگوی جابجایی زائران باشد.

وی مطرح کرد : تاکنون ۱۵۰ کیلومتر روکش آسفالت و نزدیک به ۴۰ کیلومتر نیوجرسی نصب شده و سه هزار کیلومتر خط کشی نیز در جاده‌های این استان در دست اجراست.

 معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت : در این ایام سازمان راهداری با تمامی امکانات خود در بحث جابجایی زوار پای کار خواهد بود و از کلیه ظرفیت‌های سواری‌های اینترنتی، بخش خصوصی، آژانس‌ها، ون‌ها، مینی بوس‌ها برای تمامی مسیرها استفاده خواهد شد.

وی  با اشاره به وضعیت دیگر مرزهای کشور در ایام اربعین،تاکید  کرد: ۲ پایانه میرجاوه و ریمدان آماده تردد زوار پاکستانی خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار