معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ؛

یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال به ۲۲ پروژه اربعین استان ایلام اختصاص یافته است

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت : یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال به ۲۲ پروژه اربعین استان ایلام اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵ 01 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری در دیدار با دبیر کمیته نظارت و ارزیابی اربعین حسینی وزارت کشور بیان داشت :  عدم تخصیص به موقع اعتبارات اربعین یکی از چالش‌های پروژه‌های عمرانی در کمیته زیرساخت ستاد اربعین است که انتظار داریم علاوه بر تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار مصوب شده در پرداخت و ابلاغ آن نیز تسریع صورت گیرد.

وی افزود : توسعه جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان، افزایش ظرفیت سردخانه‌های استان، توسعه پایانه‌ها، نصب سایبان‌های دائم، احداث تونل‌ها و پل‌ها و حذف نقاط حادثه خیز و اجرای چهارخطه ایلام مهران، افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها و تجهیز آنها به نمازخانه، سرویس بهداشتی، احداث بیش از ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در محورهای پنجگانه منتهی به مرز مهران و تقویت سیستم پایش تصویری از جمله پروژه های اجرا شده در این استان بوده است.

هژبری ادامه داد : بیش از ۵۰ پارکینگ رسمی و غیر رسمی در مهران به منظور پارک خودروهای زوار آماده خدمت رسانی هستند و کمیته تعزیرات بر خدمات آنها نظارت می‌کند.

هژبری  چالش اصلی برگزاری اربعین حسینی را کمبود شدید ناوگان حمل و نقل در زمان بازگشت زوار و مراجعه اتباع خارجی به مرز مهران دانست و تاکید کرد : باید از تمام ظرفیت حمل و نقلی کشور برای بازگشت زوار در روزهای پایانی اربعین استفاده شود تا مشکلی ایجاد نگردد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار