فرماندار مهران؛

برپایی ۱۲۰ موکب در مرز، پایانه و شهر مهران برای خدمات‌رسانی به زوار

فرماندار مهران گفت : ۱۲۰ موکب در مرز، پایانه و شهر مهران برای خدمات‌رسانی به زوار طی روزهای آینده برپا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹ 04 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ شفیعی بیان داشت : پارکینگ‌های اربعین شماره یک و ۲، پارکینگ‌های خصوصی در سطح شهر مهران و همچنین پارکینگ‌های متعلق به سازمان‌ها و نهادهای مختلف نیز برای پارک خودرهای شخصی زوار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان یان اینکه بر اساس برآورد انجام شده ظرفیت پارک بیش از ۲۸۰ هزار خودرو در مهران فراهم شده است، افزود : زوار عزیز اربعین حسینی در صورت امکان برای تردد به سمت مهران، از خودروهای شخصی استفاده کنند که مشکلی در سیستم حمل و نقل عمومی ایجاد نشود و ناوگان اتوبوسی توان و ظرفیت جابجایی زوار اربعین را داشته باشد.

شفیعی ادامه داد : 5 میلیون قوطی آب معدنی و بسته بندی در سوله‌ها و سردخانه‌های مهران دپو و بیش‌ از ۱۲۰ هزار قالب یخ برای استفاده زائران حسینی با توجه به گرمای هوا انبار شده است.

وی یادآور شد :  بیش از 90 گیت‌ها و دروازه‌ ورود و خروج زوار اربعین به سمت مرز عراق پیش بینی شده و در زمانی‌که جمعیت زوار در مرز به ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر در روز برسد، تعداد این گیت‌های خروجی به ۱۲۰ گیت افزایش خواهد یافت.

فرماندار مهران مطرح کرد: کمیته‌های مختلف ستاد اربعین استان نیز آماده هستند که خدمات خود را به انبوه زائرین عزیز ارائه کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

فعالیت بزرگ‌ترین موکب غرب کشور در شهرستان سیروان سه راهی کارزان

پایانه برکت ظرفیت ورود و خروج روزانه ۲ هزار دستگاه اتوبوس را دارد

نظارت ۱۰ اکیپ دامپزشکی بر بهداشت موکب‌ها در مرز مهران

بیش از ۷۰۰ نفر زائر در مهمانسراهای هواشناسی استان اسکان داده شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار