استاندار ایلام؛

اربعین حسینی محور توسعه استان ایلام است/افتتاح پروژه های مصوب سفر رییس جمهوری به ایلام با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال

استاندار ایلام گفت : طی ۲ هفته اخیر، پروژه‌هایی از مصوبات سفر شهید رئیسی به ایلام، با ارزش بیش از پنج هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۷۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 05 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی مهران با حضور وزیر کشور بیان داشت :  طی ۲ هفته اخیر، استخر دانش آموزی ایلام با ۵۳۰ میلیارد ریال، مدرسه هوشمند و سبز ایوان با ۳۵۰ میلیارد ریال و سالن بین‌المللی فرودگاه ایلام با یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال افتتاح و استخر مهران با۳۲۰ میلیارد ریال، تصفیه خانه آب آشامیدنی شهر ایوان با یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال و درمانگاه تامین اجتماعی مهران با ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد :  تونل کبیرکوه یکی از طولانی‌ترین تونل‌های کشور است که در اربعین امسال به صورت اضطراری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بهرام نیا افزود :  بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی، پروژه آبرسانی و تصفیه‌خانه شهرستان ملکشاهی و کارخانه کاغذ سنگی شباب نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد. 

وی ادامه داد : به برکت نظام جمهوری اسلامی، زیرساخت‌ها برای حضور مردم برای تشرف به عتبات عالیات از مرز مهران فراهم شده و بیش از ۹۰ درصد این زیرساخت‌ها در دولت سیزدهم محقق شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار