فرماندار چرداول:

۲۴ میلیارد تومان اعتبار اربعین به شهرداری‌های چرداول اختصاص یافت

فرماندار چرداول گفت: ۲۴ میلیارد تومان اعتبار اربعین برای توسعه زیرساخت های اربعین به شهرداریهای، سرابله،شباب،زاگرس وآسمان آباد در شهرستان چرداول اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ 07 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی فرماندار چرداول با اشاره به ابلاغ ۲۴میلیارد تومان اعتبار به شهرداری شهرستان در بحث اربعین گفت: شهرداری‌ها باید به سرعت برنامه‌های خود را شروع و عملیاتی کنند، زیرا تخصیص این میزان اعتبار بستگی به میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها دارد و شهرداری‌ها باید تمام جدیت خود را برای استفاده به موقع از این اعتبار به‌کار گیرند.

وی افزود: اعتبار لازم برای اجرای زیرساخت های مختص اربعین است و منابع مذکور باید در حوزه اربعین هزینه شود.فرماندار چرداول تاکید کرد: ضمن نظارت دقیق بر نحوه هزینه اربعین هرگونه تغییر و جابه جایی اعتبارت اربعین توسط شهردارهای شهرستان خلاف قانون بوده و پیگرد قانونی دارد.

علی محمدی گفت: شهرستان چرداول به عنوان دروازه اصلی ورود زوار به استان مورد توجه قرار دارد و امسال اعتبارات اربعین شهرداری‌ها چرداول نسبت به سال گذشته در این شهرستان افزایش داشته است.

وی بیان: برای پذیرایی و استقبال از زوار در شهرستان تمهیدات لازم اندیشیده شده و ستاد اربعین از هفته‌های پیش کار خود را آغاز کرده و مصوبات لازم جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین به مسؤلین مربوطه ابلاغ شده است.

فرماندار چرداول تاکید کرد: ۲۴ میلیارد تومان اعتبار اربعین برای توسعه زیرساخت های اربعین به شهرداریهای، سرابله،شباب،زاگرس وآسمان آباد در شهرستان چرداول اختصاص یافت.

علی محمدی در پایان گفت: تردد بیش از ۷۰ درصد زوار از مسیرهای مواصلاتی شهرستان چرداول انجام می‌شود که نیازمند توجهات ویژه مسئولان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار