۲۷ پایگاه امداد و نجات هلال احمر ایلام برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین فعالیت دارند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت : ۱۷ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه موقت در محورهای ارتباطی استان به منظور ارائه خدمات امدادی در مسیر تردد زائران اربعین مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ 07 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حمزه محمدی مقدم بیان داشت :  در ایام اربعین حسینی ۳۰۰ نفر در روز از پرسنل، امدادگران و نجاتگران در قالب ۴۰ تیم عملیاتی در پایگاه‌های امدادی و قرارگاه مرزی در مسیر تردد زوار اربعین فعالیت خواهند داشت.

 وی افزود : 17 پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه موقت در محورهای ارتباطی استان به منظور ارائه خدمات امدادی در مسیر تردد زائران اربعین مشغول فعالیت هستند.

محمدی مقدم ادامه داد :38  دستگاه آمبولانس،۲۷ دستگاه خودرو ست نجات سبک و سنگین، سه تیم واکنش سریع، پنج تیم موتوری، ۲ دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین برای پشتیبانی و سه تیم عملیاتی توانای خواهران در مرز مهران به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

وی تاکید  کرد: ۲ فروند بالگرد امدادی این جمعیت با هدف تسریع در عملیات امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی در استان مستقر و در صورت نیاز و ضرورت اقدام به امدادرسانی می‌کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار