کادر درمان آذربایجان شرقی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی به مهران اعزام شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت : امسال نیز مثل سال های گذشته کاروان اورژانس آذربایجان شرقی در خدمت زائرین امام حسین(ع) هستند و همکاران فعال در این کاروان علاوه بر خدمت رسانی به مردم منطقه شمال غرب کشور، توفیق خدمت به زائرین اربعین امام حسین (ع) که یک برنامه بزرگ فرهنگی و معنوی است را به دست می آوردند.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰ 12 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛بهمن نقی پور بیان داشت :  : تلاش ها و فداکاری های اعضای کاروان اورژانس آذربایجان شرقی در خدمت رسانی عاشقانه به زائرین امام حسین (ع) به طور قطع گره گشای مشکلات دنیوی و اخروی خواهد بود.

 وی افزود : کاروان اعزامی از ادامه دهندگان راه امام حسین(ع) و حضرت زینب (س) باشند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و با عزت و سربلندی از این مسئولیت و ماموریت عظیم بازگردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز اظهار کرد : ۴۰ نفر از اعضای تیم درمانی نیز در مرحله دوم طی هفته های جاری جهت جایگزینی تیم اعزامی، با انواع تخصص ها اعزام مناطق مرزی خواهند شد تا در استان ایلام و مرز مهران، نقطه صفر مرزی و محورهای مواصلاتی مستقر و به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خدمات فوریت های پزشکی ارائه دهند.

دکتر اصغر جعفری روحی مطرح کرد  : کادر درمان در این حرکت جهادی با ۳۴ نفر از نیروی های کادر درمانی، ۲۴ نفر پرستار، ۳ نفر پزشک و ۶ نفر کمک پرستار و یک نفر مسئول تیم در خدمت زائرین اربعین امام حسین(ع) خواهند بود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار