رهایی۵۵ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی از زندان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی گفت: ۵۵ زندانی جرایم غیرعمد این استان در ماه‌های محرم و صفر با حمایت خیران و عزاداران حسینی از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ 08 September 2024

به گزارش تابناک مرکزی،محمدحسن حسین بیگی در گفتگویی افزود: از این تعداد، ۲۷ نفر محکوم مالی، ۱۸ نفر به دلیل عدم پرداخت مهریه و مابقی به علت عدم پرداخت نفقه زندانی بودند.

وی مجموع بدهی محکومین آزاد شده را بیش از یک‌هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آن از طریق پذیرش اعسار تامین و ۲۲۲ میلیارد ریال نیز از سوی شاکیان بخشیده شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی آورده مددجویان را ۱۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: حدود ۲۹ میلیارد ریال نیز از سوی خیران استان و ستاد دیه کشور پرداخت و مابقی نیز از محل تسهیلات بانکی پرداخت شد.

حسین‌بیگی بیان کرد: خیران نیک‌اندیش استان مرکزی در ماه‌های محرم و صفر ۱۰ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به حساب ستاد دیه استان مرکزی واریز کردند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰۰ زندانی غیرعمد در استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار