معاون وزیر تعاون:

سرانه ورزش کارگری افزایش خواهد یافت

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش سرانه ورزش کارگری در دستور کار ویژه این وزارتخانه قرار دارد و در این راستا ریل‌گذاری مناسبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱ 10 September 2024

به گزارش تابناک مرکزی،محمد چکشیان روز سه‌شنبه در دیدار با فرزاد مخلص الائمه ، استاندار مرکزی در اراک، گفت: ۱۷۸ مجموعه ورزشی کارگری در کشور وجود دارد که پنج مجموعه آن در استان مرکزی است.

وی افزود : ۲۷ انجمن ورزشی تخصصی ذیل فدراسیون کارگری کشور وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: : ضربه سنگینی در دوران کرونا به مجموعه‌های ورزشی زده شد اما گام‌های بلندی برای توسعه این مجموعه‌ها در طول سال‌های اخیر برداشته شده است.

چکشیان تاکید کرد : کمترین قیمت ارائه خدمات در مجموعه‌های ورزشی کارگران باید به کارگران داده شود و در این راستا سطوح کارگری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز در این دیدار مسایل و مشکلات جامعه کارگری این استان را مطرح و بر پیگیری برخی موارد از سوی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

حضور در جلسه هیات اجرایی مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران استان مرکزی، دیدار با کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و افتتاح تعاونی مسکن کوثر کارکنان ماشین‌سازی اراک از دیگر برنامه‌های صبح امروز(سه‌شنبه) معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

افتتاح استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگری شهرستان خمین و افتتاح یک شرکت تعاونی در این شهرستان، بخش دیگری از برنامه‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار