همت محمدی رئیس جدید سازمان قضایی استان همدان گفت:

نیروهای مسلح زینت جامعه و بازوی توانمند و قدرت حاکمیت هستند

گروه استانها- همت محمدی، صبح امروز با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور معرفی شد و در سخنان خود، نیروهای مسلح را زینت جامعه و بازوی توانمند و قدرت حاکمیت دانست.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ 24 September 2024

به گزارش -«تابناک همدان»- رئیس جدید سازمان قضایی استان همدان، در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن تشكر از زحمات رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، حجت الاسلام دینی، گفت: ايشان از افتخارات دستگاه قضایی هستند که بيش از ۳۰ سال خدمت صادقانه داشتند. 

وی با بیان اینکه اهتمام سازمان قضایی نیروهای مسلح در پیشگیری از وقوع جرم‌ بوده که نهادینه شده است افزود: علاوه بر تلاش فرماندهان برای پیشگیری از جرم، قضات نیز به صورت مستمر در بین نیروها حضور دارند.  

محمدی با اشاره به بی نظیر بودن عظمت، اقتدار و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در دنیا مطرح کرد: نیروهای مسلح زینت جامعه و بازوی توانمند و قدرت حاکمیت هستند.

در این مراسم،حجت الاسلام پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ، به همراه معاون اول، معاون نظارت و بازرسی، مدیر کل حوزه ریاست این سازمان و همچچنین، سردار امیری فرمانده انتظامی استان، معاون امنیتی سیاسی استاندار، اعضای شورای قضایی و شورای تامین استان، مدیر کل و مسئولین زندان، دادستان‌های دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب، و جمعی دیگر از مسئولین استان همدان حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار