ماجرا را رسانه ای نکنید!

البته توبیخ یکی از کارگران شهرداری در همچین مسئله ای به سال گذشته بر میگردد که این کارگر اقدام به مصاحبه با یکی از خبرگزاری های ملی کرده بود و برای دو هفته ای از کار اخراج شد.
کد خبر: ۱۲۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 13 November 2015
خبرها حاکی از گلایه شهردار سی سخت از برخی کارمندانی دارد که بعد از شش ماه حقوق دریافت نکرده اند و لب به سخن گشوده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  شهرداری شهر سی سخت حدود شش ماهی است که به جز 600 هزار تومان علی الحساب پرداختی به کارکنان خود تا کنون هیچ حقوقی به زیر مجموعه خود پرداخت نکرده است.
این شرایط به گونه ای پیش رفته که چندی پیش کارگران شهرداری قصد داشتند با تجمع جلوی استانداری احقاق حق خود را مطالبه کنند ،نجابت و صبر کارگران و کارمندانی که ماهها حقوقی دریافت نکرده اند از آنجا نمایان تر می شود که حتی برخی از این افراد حاضر به بیان مشکلات متعدد خود در گفت و گو با رسانه ها نیستند و ترجیه می دهند مشکلاتشان بدور از هر گونه مسئله ای حل و فصل شود.
اما این که آیا طرح مشکلات مالی این افراد در فضای رسانه ای و آن هم بعد از گذشت شش ماه از سال چرا باید با ممانعت و گلایه از طرف شهردار مواجه شود جای بسی تامل دارد، شاید فضای بسته رسانه ای و رازهای مگو، شاید هم نگرانی از التهاب در این مجموعه موجب شده تا شهردار سی سخت در جلسه اخیر خود به گلایه از افرادی که اقدام به بیان مشکلات مالی با رسانه ها کرده بودند بپردازد و این افراد را از ادامه این رویه ممنوع و یا توبیخ کند.
البته توبیخ یکی از کارگران شهرداری در همچین مسئله ای به سال گذشته بر میگردد که این کارگر اقدام به مصاحبه با یکی از خبرگزاری های ملی کرده بود و برای دو هفته ای از کار اخراج شد.
شنیده ها حاکی از آن دارد که در جلسه اخیر شهردار با کارکنان شهرداری وی با انتقاد از مصاحبه و طرح مشکلات کارگران با رسانه ها خواستار ممانعت از این اقدام شده است،این که آیا سی سخت و شهرداری سی سخت تافته جدا بافته ای از مملکت است که کسی حق بیان مشکلات خود را ندارد مسئله ای است که خود به عوامل دیگری بر میگردد که خارج از موضوع است.
اما به نظر میرسد کارگر و کارمندی که بعد از حدود شش ماه از عدم دریافت حقوق تنها به بیان مشکلات مالی خود پرداخته و نه اقدام به تجمع در اماکن دولتی چرا باید با برخورد های شدید مانند آنچه در سال گذشته اتفاق افتاد و این گونه ممانعت هایی رو به رو شود؟ به نظر میرسد این طرز برخورد نه خور شان کارگری است که چندین ماه صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته و نه با اصول دموکراسی هم خوانی دارد!
منبع:سفیر دنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار