توزیع 200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند کمیته امداد چرام

کد خبر: ۱۶۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 09 January 2016
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از توزیع 200 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، علی حسن مظاهری گفت : تعداد 200 بسته لوازم التحریر که با همت یک خیر نوع دوست تهیه گردیده در مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
وی اظهار داشت: حمایت از دانش آموزان نیازمند با مشارکت خیرین در راستای ادامه تحصیل آنان یکی از اولویتهای کاری کمیته امداد است که خوشبختانه با هم افزایی که در همین راستا انجام پذیرفت یکی از خیرین شهرستان مقداری لوازم التحریر شامل انواع دفتر ، خودکار ، کیف ، مداد ، پاک کن و تراش را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد تحویل داد.
مظاهری افزود: این هدایا با حضور خیر محترم و جمعی از مسئولین شهرستان از جمله فرمانده سپاه و معاونت آموزش و پرورش شهرستان و گروه خبری در مدارس با هماهنگی مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع گردید.
وی ارزش ریالی این بسته های حمایتی را 25 میلیون ریال عنوان کرد و از جامعه خیرین دعوت کرد تا با مشارکت در برنامه های کمیته امداد، دانش آموزان نیازمند را یاری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار