نخستین مدرسه مینی تنیس افتتاح شد

راه اندازی مدارس تنیس استعدادیابی و پشتوانه‌سازی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 19 April 2015
به گزارش تابناک یزد،نخستین مدرسه مینی تنیس با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان صبح امروز 29 فروردین ماه در مدرسه زکیه یزد افتتاح شد.
مراسم افتتاحیه نخستین مدرسه مینی تنیس با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، عباس دهقان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ، محمدآرمین رئیس هیات تنیس استان و جمعی از اعضاء هیات تنیس استان و مسئولان و دانش آموزان در مدرسه زکیه یزد برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت:طرح راه‌اندازی هزار مدرسه تنیس در مدارس ابتدایی سراسر کشور کار ارزنده ای بوده که در این راستا اولین مدرسه تنیس یزد نیز کار خود را آغاز کرد.
مسعود شریعتی افزود: توسعه تنیس در مدارس دبستانی در دو بخش دختران و پسران نیاز مهم و ضروری استان بوده و پس از آن با فراهم نمودن تجهیزات تنیس این طرح در سطح مدارس اجرایی خواهد شد تا تنیس با اینده نگری و استعدادیابی قهرمانان بیشتری را تربیت کند.
وی اظهار داشت: مدارس بهترین مکان برای توسعه ورزش است و با گسترش رشته های ورزشی در مدارس و  استعدادیابی و نخبه پروری می توان گام بلندی در توسعه ورزش استان برداشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بر راه اندازی دیگر رشته های ورزشی در مدارس نیز تاکید و تصریح کرد: رشته های پایه نظیر دوومیدانی و ژیمناستیک در مدارس به خوبی توسعه و گسترش یافته که امیدوارم تا زمینه فعالیت دیگر رشته ها نیز فراهم شود و شاهد جهشی در ورزش استان باشیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش استان یزد نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه هدف اصلی از تلاش برای رشد اقتصادی جامعه آسایش و سلامت جسمی و روحی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان است ، گفت:  شش هدف کلی برای آموزش و پرورش در سطح کشور تهیه شده که تربیت بدنی و سلامت جسمانی یکی از این اهداف مهم و اصلی در این حوزه است.
عباس دهقان افزود: یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش برای دوران تحصیل سلامتی جسمی و روحی دانش آموزان است و در همین راستا باید به این مهم به صورت ویژه توجه کرد.
وی اظهار داشت: در آموزش و پرورش هدف اصلی از سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته های مختلف ورزشی در مرحله اول سلامت جسمی و روحی و پس از آن قهرمانی و افتخار آفرینی است که امیدوارم در راستا گام بلندی برداریم و قطعا با گسترش ورزش در مدارس و همگانی شدن آن مسیر رسیدن به قله قهرمان پروری نیز هموارتر خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار