واریز اعتبارات به حساب استان بوشهر

سرپرست معاونت امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: اعتبارات مصوب سفر 23 و24 دیماه سال گذشته رییس جمهوری و هیات دولت به این استان درسال های 94 و 95 به حساب استان واریز می شود.
کد خبر: ۲۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 21 April 2015
 روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از محمدحسن باستی درجریان بازدید از پروژه های راهسازی استان بوشهر افزود: در این سفر 11 هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی استان بوشهر مصوب شد که بیش از 50 درصد ازاین اعتبار به حوزه راهسازی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: به تناسب پروژه های تعریف شده در حوزه راهسازی درسال گذشته، یک‌هزارو 490 میلیارد ریال به 100 پروژه عمرانی استان بوشهر اختصاص یافت.

باستی ادامه داد: اعتبارات عمرانی استان بوشهر درسال 94، سه هزار میلیارد ریال است که 50 درصد آن از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری و مابقی آن استانی و ملی است.

وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات پروژه های عمرانی استان بوشهر درتعهدات وزارت نفت است که با این اعتبارات، چهارخطه کردن مسیرهای ارتباطی در دستور است تا از این طریق ضریب ایمنی راه های استان افزایش یابد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارکرد: بخشی از پروژه های راهسازی دردست اجرای مسیر چهارخطه برازجان ـ هندیجان به بهره برداری رسیده و نقاطی از این مسیر حادثه خیز زیر بار ترافیکی رفته و 17 کیلومتر دیگر از این مسیر نیز تا دو ماه آینده بهره برداری خواهد شد.

باستی، ساخت قسمتی از راه مسیر برازجان ـ هندیجان را که بین گناوه و دیلم واقع شده و پرحادثه است، اولویت حوزه راه استان دانست و ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان، فعالیت خوبی دراین زمینه داشته و اکثر پروژه های این مسیر در دست ساخت و فعال هستند.

وی از ساخت بخش عمده راه ارتباطی گناوه ـ دیلم تا دهه فجر امسال خبر داد و افزود: درانتهای سال 94، بخش قابل توجهی از اهداف راهسازی در شمال استان بوشهر محقق خواهد شد.

سرپرست معاونت امورعمرانی استانداری بوشهر اضافه کرد: دو کیلومتر از مسیر دیلم ـ بهبهان دارای پیچ های خطرناک و نقاط حادثه خیز است که ساخت آن در دستور کار قرار گرفته است و با کمک اعتبارات ملی، این پروژه فعال و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

باستی گفت: محور برازجان ـ هندیجان به 11 قطعه در مسیر برازجان تا گناوه و سه قطعه در مسیر گناوه تا دیلم تقسیم بندی شده و در دست ساخت هستند که کل این مسیر هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهارکرد: درحوزه جنوبی راه های استان بوشهر، تکمیل چهارخطه شدن مسیر دیر ـ بوشهر که جزو مصوبات سفر رییس جمهوری و هیات دولت به این استان و از تعهدات وزارت نفت است، در دستور کار قرار دارد که بخش هایی از آن به بهره برداری رسیده و بخش های دیگر فعال هستند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر اضافه کرد: امیدواریم ساخت راههای ارتباطی استان بوشهر هرچه زودتر به پایان برسد تا هدیه ای برای افزایش ضریب امنیتی مردم این استان باشد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار