ضرورت انتقال واحدهای صنفی آلاینده گچساران به بیرون از شهر

فرماندار گچساران به وجود صنوف آلاینده در سطح این شهر اشاره کرد و افزود: تعدادی واحدهای صنفی آلاینده در این شهرستان وجود دارد که ضروری بوده به خارج شهر انتقال یابد.
کد خبر: ۲۶۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 23 July 2016
فرماندار گچساران گفت: صنوف آلاینده در این شهرستان به زودی به خارج از شهر منتقل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تدوین برنامه‌ریزی 4 ساله اصناف در شهرستان گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌ای برای توسعه شهرستان گچساران از سوی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تدوین شده است.

وی افزود: این برنامه 4 ساله و در حوزه‌های صنعت، تولید، اشتغال، آب، کشاورزی، فرهنگ، هنر و سایر حوزه‌ها بوده و ستاد مرکزی آن تشکیل شده است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه اصناف یکی از حوزه‌های این برنامه 4 ساله است، گفت: این جلسه با هدف برنامه‌ریزی در راستای برطرف شدن مشکلات حوزه بازار و اصناف برگزار شده است.

رحیمی بر حمایت از بازاریان در گچساران تأکید کرد و افزود: حمایت از بازار به طور قطع سبب رونق تولید و اقتصاد و توسعه بخش اشتغال در شهرستان گچساران می‌شود.

وی نقش تولید را در توسعه شهرستان بسیار مهم و اساسی دانست و عنوان کرد: حمایت از تولید می‌تواند در ایجاد اشتغال در شهرستان کمک بسیاری کند و سبب رفع مشکلات اقتصادی شود.

فرماندار گچساران به وجود صنوف آلاینده در سطح این شهر اشاره کرد و افزود: تعدادی واحدهای صنفی آلاینده در این شهرستان وجود دارد که ضروری بوده به خارج شهر انتقال یابد.

رحیمی گفت: تعدادی واحدهای صنفی آلاینده مزاحم در شهرستان گچساران شناسایی شده که به زودی به خارج از شهر منتقل می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار