تخصیص اعتبار 7/5میلیاردی برای آبرسانی در گچساران

فرماندار گچساران گفت: امسال ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بخش آب‌رسانی در این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۷۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 03 August 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، عبدالرحیم رحیمی در جلسه مشورتی با دهیاران گچساران اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات روستاییان اولویت دهیاران باشد.

وی با تأکید بر اینکه دهیاران باید با تعامل با مردم روستا و شوراهای اسلامی در جهت توسعه و آبادانی روستاها تلاش کنند، افزود: خدمات‌رسانی به مردم روستا اولویت دهیاران باشد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه پیشرفت‌های روستاها پس از انقلاب اسلامی مشهود است و کسی نمی‌تواند این پیشرفتها را نادیده بگیرد، گفت: الحمدالله با وجود نعمت آب در استان ما تاکنون با مشکل کم آبی روبه‌رو نبوده‌ایم ولی باید برنامه ریزی و تدابیر لازم جهت ذخیره سازی منابع آب را برای مقابله با کم آبی داشته باشم.

رحیمی عنوان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امسال برای نخستین بار مبلغ 38 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی اعتبار برای استان ما برای بخش آب‌رسانی در نظر گرفته شده که 7 میلیارد و 500 میلیون تومان آن سهیمه شهرستان گچساران است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، گفت: از دهیاران درخواست داریم تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های مربوط به خود را به فرمانداری تحویل تا در اختیار هیئت دولت برای بررسی قرار داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار