شناسایی 15 دفتر خدمات گردشگری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از شناسایی 15 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری غیرمجاز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 22 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، حیدر صادقی افزود: براساس قانون توسعه صنعت گردشگری و جهانگردی تنها دفترهای خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مجاز به برگزاری تورهای گردشگری هستند.
وی ادامه داد: ارائه کنندگان غیرمجاز خدمات گردشگری علاوه بر معرفی به دستگاه‌های انتظامی و قضایی مشمول مجازات‌های مالی تا یکصد میلیون ریال خواهند شد.
صادقی تصریح کرد: هم اکنون 40 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز در استان وجود دارد.
معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال وبختیاری با اشاره به گسترش فعالیت دفاتر غیرمجاز در فضای مجازی افزود: برخی افراد در فضای مجازی یا تبلیغات محیطی و رسانه‌ای بدون کسب مجوز رسمی اقدام به فروش خدمات گردشگری می‌ کنند که تنها هدفشان منفعت طلبی است.
صادقی خاطرنشان کرد: مسافران می ‌توانند از طریق مراجعه به سایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نشانی www.miraschb.ir و یا تماس تلفنی 33346708 از مجاز بودن برگزار کنندگان تورها اطمینان حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار