شرایط اخذ مالیات در یزد متفاوت از سایر استان‌ها است

معاون ورزش و جوانان استان یزد، شرایط اخذ مالیات در استان یزد را متفاوت از سایر استان‌ها خواند.
کد خبر: ۳۴۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 13 December 2016

به گزارش تابناک یزد،ابوالفضل کارگر در نشست هم‌اندیشی خیران ورزشی‌ساز استان یزد با اشاره به گلایه‌هایی که حامیان و خیران ورزشی استان یزد دارند، اظهار داشت: منظور خیران و حامیان ورزشی این نیست که از آنها در مجموع مالیاتی اخذ نشود اما این انتظار وجود دارد که شرایط ساده‌‌تری نسبت به دیگران برای آنها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: خیران و حامیان ورزشی نمی‌گویند مالیات آنها صفر شود اما می‌گویند اگر افزایشی در مالیات اعمال می‌شود به نحوی نباشد که دیگران 10 درصد و خیران و حامیان ورزشی 15 درصد افزایش مالیات داشته باشند.

کارگر ادامه داد: در یزد وضعیت مالیات‌ها متفاوت از بقیه نقاط کشور است و در حالی که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ کشور از معافیت مالیاتی بهره‌مند هستند، در یزد مالیات‌های بیشتری از خیران و حامیان ورزشی دریافت می‌شود و این نکته تاکنون نیز بارها در جلسات مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش فارس، در این نشست که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از خیران به بیان مسائل، مشکلات، دغدغه‌ها و انتظارات خود همچنین طراح‌های ورزشی در دست اقدام خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار