خیرین یزدی افزون بر 6.7 میلیارددرقالب طرح محسنین کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) یزد گفت: خیرین استان در هشت ماهه امسال افزون بر 6.7 میلیارد ریال بصورت نقدی و غیر نقدی در قالب طرح محسنین به مددجویان زیر پوشش این نهاد کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 90 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۴۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 20 December 2016
به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده با بیان اینکه طرح محسنین از جمله طرح های مشارکتی این نهاد است که به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می شود افزود: در حال حاضر پنج هزار و 200 حامی نیکوکار در استان حمایت یکهزار و 835 خانوار را در قالب این طرح عهده دار هستند.
وی سرانه ماهانه پرداختی به هر مددجو در قالب طرح یاد شده را بیش از 457 هزار ریال ذکر و اظهار کرد: طرح های کوثر ، شفاء ، مفتاح الجنه، جشن نیکوکاری و عاطفه ها، شوق زیارت، رضوان، زکات و اطعام از دیگر طرح های مشارکتی این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان یزد در ادامه به رشد 10 درصدی کمکهای اهدایی حامیان نیکوکار به ایتام زیر حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام خبر داد و افزود: حامیان نیکوکار استان طی هشت ماهه ابتدای سال جاری افزون بر 28 میلیارد ریال در قالب این طرح به ایتام تحت تکفل خود اهدا کردند.
علیزاده افزود: بر اساس طرح یاد شده خیران می‌توانند با پرداخت حداقل 300 هزار ریال به صورت ماهانه، حمایت یک یا چند یتیم زیر پوشش این نهاد را عهده دار شوند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار