تشکیل کارگروه رشدعلمی و معنوی طلاب در یزد

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد از تشکیل کارگروهی در این مدرسه از معاونین و طلاب برای ایجاد شور و نشاط در طلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴ 25 January 2017

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام فیروز گرج  از تشکیل کارگروهی با حضور معاونین تهذیب، پژوهش و آموزش مدرسه و طلاب فعال در این امور خبر داد و گفت: در این کارگروه، دانش و مهارت روی مشکلات تعریف شده و تحت مدیریت واحد کار می شود.

وی افزود: در صددیم با رفع این مشکلات تا حد ممکن بتوانیم گام مؤثری به سوی تحول، شور، نشاط، و انگیزه طلاب برداریم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد به داشتن هدف مشترک در این کارگروه اشاره کرد و افزود: اِعمال راهبری جمعی، اعتماد و احترام متقابل، مکمل بودن از نظر تخصص و تجربه، اِعمال کنترل داخلی و بهبود فعالیت ها، کمک به تکامل و ارتقای اعضاء، اندیشیدن و عمل کردن همه اعضاء از ویژگی دیگر این کارگروه است.

وی بررسی و حل مشکلات از زوایای گوناگون با استفاده از مهارتهای فردی مختلف را یکی از مزایای تشکیل این کارگروه برشمرد و اذعان داشت:«یادگیری کاربرد ابزارهای آماری»،«قدرت بیان در گفتگوهای جمعی»،«قابلیت اجرایی مطلوب راه حل ها»،«ارتقای سطح فکر افراد تیم در حل مسائل و تصمیم گیری» از دیگر مزایای تشکیل این کارگروه در مدرسه علمیه سفیران هدایت یزد می باشد.

حجت الاسلام گرج در پایان بررسی و پیگیری مسائل آموزشی، تهذیبی و فرهنگی طلاب را یکی از کارکردهای مهم این کارگروه عنوان کرد.
حوزه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار