کشف 6 تن مواد مخدر در دوماه گذشته

فرمانده ناجای استان یزد گفت: در دوماه گذشته حدود 6 تن مواد مخدر در محورهای اصلی، فرعی و کویر این استان کشف شده است.
کد خبر: ۳۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 20 May 2015
به گزارش تابناک یزد، سردار ایرج کاکاوند در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به عملکرد این نیرو در دوماه گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر پرداخت و گفت: در این مدت حدود 6 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 129 درصد رشد داشته است.

وی به یکی از عملیات های کشف در حوزه شهرستان مهریز اشاره کرد و گفت: در این درگیری دو نفر از قاچاقچیان زخمی و دستگیر شدند و 500 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

فرمانده ناجا در ادامه به عملیات امروز این نیرو هم اشاره کرد و گفت: 1200 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلر که از زاهدان به مقصد تهران در حرکت بود، کشف شد.

 سردار کاکاوند همچنین در این مدت، دستگیری قاچاقچیان 37 درصد رشد، دستگیری توزیع کنندگان 62 درصد رشد یافته و شاهد بازداشت 241 نفر نگهدارنده مواد مخدر، 250 نفر معتاد ولگرد و متلاشی شدن 7 باند قاچاق مواد بودیم.

وی به پاک سازی محلات را اشاره کرد و گفت: جمع آوری معتادین "تابلو" توسط نیروهای تخصصی پلیس ادامه دارد.

فرمانده ناجا به طرح این نیرو برای ناامن کردن کویر برای قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: این مهم در دستور کار ناجاست و طرح به شهرستان ها برای اجرا ابلاغ شده است.
 
احمدی رئیس کل زندان ها هم در این جلسه با بیان گزارشی گفت: 60 درصد زندانیان استان یزد مرتبط با مسائل مواد مخدر هستند.

در این جلسه همچنین وضعیت کمپ نگهداری معتادان مرد و  زن مورد بررسی قرار گرفت.

نمایندگان دستگاه های قضایی، اطلاعات، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی در ادامه به بیان گزارش عملکرد دستگاه متبوع خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار