معلمان یزد زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات را فراهم کنند

کد خبر: ۳۷۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 04 February 2017
به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد با اشاره به نقش معلمان در فرهنگ‌سازی گفت: معلمان یزد زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات را فراهم کنند.

سیدمحمد میرمحمدی در نشست هم‌اندیشی فرهنگیان با استاندار یزد، با اشاره به نقش فرهنگیان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کانال ارتباطی مردم بیشتر کتاب‌ها بود که همه مردم به آن دسترس نداشتند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب و دستاوردهای آن متعقل به همه مردم ایران است، خاطرنشان کرد: این ایام مربوط به مردم ایران است و دولت و مسئولان هم بخشی از همین مردم هستند و باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها به کار بندند.

میرمحمدی با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که حضور بانوان در چنین جلسات و هم اندیشی‌هایی افزایش پیدا کند.

استاندار یزد با بیان اینکه نگاه در آموزش و پرورش باید بر اساس رشد و ترقی باشد، گفت: کشور ما بدون آموزش و پرورش پویا و بالنده نمی‌تواند به پیشرفت دست پیدا کند.

وی افزود: هرچقدر در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد، پیشرفت کشور هم بیشتر است و می‌توانیم با اعتماد به نفس بالاتری به این مهم دست پیدا کنیم.

میرمحمدی یکی از سیاست‌های کلی نظام را در ارتباط با مدارس غیر دولتی دانست و گفت: با توجه به اینکه دولت در این زمینه مصم است، فعالیت مدارس غیر دولتی در حال گسترش است.

استاندار یزد افزود: اینکه معلمان همچنان دغدغه معیشت دارند موضوع درستی است و ما تمام تلاش خود را به کار می‌بنیدم که در راستای رفع مشکلات معلمان و فرهنگیان حرکت کنیم تا این مشکلات برطرف شود.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه بررسی مشلکات معلمان یزد تاکید کرد و گفت: با تشکیل این کارگروه موافق هستیم چرا که به این وسیله می‌توان مشکلات را به صورت دقیق‌تر بررسی و در راستای رفع آن قدم برداشت.

میرمحمدی‌ به انتخابات‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا با اختیاراتی که در اختیار دارند، نقش موثری در ارتباط با توسعه، ساماندهی، شرایط زیستی و مبلمان شهری دارند و به همین دلیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: فرهنگیان نقش بسیار مهمی در زمینه شناساندن افرادی که توانایی فعالیت در زمینه پیشرفت استان دارند بسیار مهم و ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری هم با توجه به وضعیت فعلی آمریکا، نیاز به مشارکت هرچه بیشتر مردم داریم چرا که هرچه مشارکت بیشتر باشد، توطئه‌های کشورهای دیگر هم خنثی‌تر می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار