پيش‎‎بيني هواي باراني براي اوائل هفته آينده یزد

اداره كل هواشناسي استان يزد پيامد امواج ناپايدار حاكم بر آسمان استان كه تا هفته آينده نيز ادامه خواهد داشت را بارندگي به ويژه در اوائل هفته آتي پيش‎‎بيني كرد.
کد خبر: ۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ 10 February 2015
به گزارش تابناک یزد، سازمان هواشناسي استان در اطلاعیه ای اعلام کرد: امواج ناپايدار جوي كه از عصر ديروز بر آسمان استان حاكم شده تا يكشنبه آينده 27 بهمن‌ماه در استان ادامه خواهد داشت.

پيامد اين وضعيت آب و هوايي براي استان يزد در مد مذكور ابرناكي و بارندگي و وزش باد(گاهي وزش باد شديد و طوفان گرد و خاك) و در برخي ساعات به ويژه از جمعه تا اواخر روز يكشنبه آينده با بارندگي كه در ارتفاعات به صورت برف و در مناطق مستعد با احتمال رعد و برق و بعضاً بارش تگرگ خواهد بود، پيش‎‎بيني شده است.

اداره كل هواشناسي استان براي اين مدت احتياط در هنگا تردد جاده‎‎اي در زمان وقوع باد شديد و طوفان گرد و خاك، احتياط در تردد از مناطق كوهستاني در ززمان بارش برف به ويژه در مناطق گردنه علي آباد و تنگ چنار، تقويت سقف‎‎هاي موقت و روكش نايلوني خزانه‎‎هاي كشاورزي، توقف فعاليت در فضاهاي باز و در مجاورت ساختمان‎‎هاي نيمه كاره، فرسوده و درختان كهنسال در هنگام بروز طوفان را خواستار شده است.

گفتني است، بيشترين بارش‎‎هاي شبانه روز گذشته در استان نيز از روستاي سانيج به ميزان 3.5 ميلي متر گزارش شده است.
همچنين براساس اطلاعات درايفتي از مناطق مختلف استان در شبانه روز گذشته سردترين دماي استان از بيداخويد در شهرستان تفت به ميزان دو درجه زير صفر و گرمترين دماي هوا از بافق به ميزان 23 درجه سانتيگراد گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار