تشکیل مجمع خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از انجام اقدامات اولیه برای تشکیل مجمع خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به منظور تعامل و ارتباط موثرتر با خیرین خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 08 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»سید حیدر میرفخرالدینی در جلسه برنامه ریزی همایش تجلیل از خیران دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد گفت: ساختار آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای باعث شده صنایع به منظور تامین نیروی فنی خود، ارتباط مستمری با دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای داشته باشند که منجر به ایجاد یک ارتباط موثر و دائمی بین دانشگاه فنی و حرفه ای و صنعت در زمینه های علمی، پژوهشی و دیگر همکاری های دو طرفه شده است.
وی افزود: این ارتباط و نیاز صنعت باعث جذب کمک های خیرین نیز شده است و غالب خیران دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از مدیران شاغل در صنعت استان هستند.
میرفخرالدینی با اشاره به نیاز دانشگاه فنی و حرفه ای به کارگاه، آزمایشگاه و تجهیزات با توجه به نوع سیستم آموزشی بیان کرد: اقدامات اولیه به منظور تشکیل مجمع خیرین این دانشگاه صورت گرفته و تشکیل این مجمع می تواند اقدامات موثری را در خصوص معرفی و تجلیل از خیرین و ایجاد شناخت از جایگاه این دانشگاه به منظور هدایت خیرین به انجام کارهای موثر، برنامه ریزی نماید.
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با بیان اهمیت رسالت تربیت نیروی فنی، متعهد و ارزشی و همچنین روند افزایش پذیرش دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد، خواستار برنامه ریزی برای جذب بودجه های خیری در جهت ساخت خوابگاه و مکان های فرهنگی شد.
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد اولین اقدام این مجمع را برنامه ریزی برای برگزاری مراسم های تجلیل از خیرین به صورت سالانه خبر داد و بیان کرد: اولین دوره این همایش در اواخر ماه جاری با حضور مقامات استانی و کشوری به منظور تجلیل از قریب به ۲۵ خیر فعلی دانشگاه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار