بازسازی تصفیه خانه شهرک صنعتی بروجن 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 90 درصدی عملیات بازسازی تصفیه خانه شهرک صنعتی بروجن خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 24 June 2015
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری، رضا گنجی روز سه شنبه در بازدید از عملیات اجرایی این طرح، روند اجرایی عملیات بازسازی تصفیه خانه شهرک صنعتی بروجن را مطلوب ارزیابی کرد.

وی افزود: برای تکمیل و تجهیز تأسیسات و بهبود عملکرد سیستم تصفیه خانه شهرک صنعتی بروجن، تجهیزات دارای فناوری نوین در ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب آن در حال نصب و راه اندازی است.

گنجی گفت: به روز رسانی تأسیسات دارای عملکرد نامطلوب در بخش بسترهای لجن خشک کن با اجرای عملیات زهکشی،ساخت و ایجاد دستگاه وکیوم برای تخلیه بهتر و کامل لجن بخش SBR تصفیه خانه و تجهیز پمپ های مربوط به ایستگاه پمپاژ و سرریز بخش SBR از جمله اقدامات انجام شده در این طرح است.

وی همچنین آموزش صنعتگران برای کنترل کیفیت فاضلاب خروجی و رعایت استاندارد های مربوط به ضمائم دفترچه های قرارداد، استفاده از کارشناسان برای راهبری تصفیه خانه و کنترل و نظارت دقیق از طریق آزمایشگاه حفاظت محیط زیست بر کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه را از اقدامات مدیریتی و نظارتی انجام شده در این طرح برشمرد.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری، تصفیه خانه شهرک صنعتی بروجن با قابلیت پذیرش یکهزار مترمکعب فاضلاب در روز، از 167 واحد صنعتی متصل به این تصفیه خانه با سیستم فرآیند لجن فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار