مراسم تکریم و معارفه شهرداران ابرکوه و مهردشت +عکس

کد خبر: ۵۴۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 19 December 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و فعلی شهرهای ابرکوه و مهردشت با حضور «محمود شاكري شمسي» مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد، در محل شهرداری مهردشت و فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

در مراسم معارفه شهردار مهردشت که با حضور «علی‌اکبر اسحاقی» بخشدار بخش بهمن، اعضای شورای شهر و سایر مسئولین بخش همراه بود، حکم انتصاب «محمدرضا باقی پور» به ‌عنوان شهردار دور پنجم شوراهای اسلامی شهر که به امضای استاندار رسیده بود، به وی اعطا و يک دوره دیگر در سمت خود ابقاء شد.

در آیین تکریم و معارفه شهردار ابرکوه نیز از تلاش‌ها و زحمات «حسین حاتمی» شهردار سابق ابرکوه تقدیر و «سید علیرضا رسولی» که پیش از این معاون شهردار ابرکوه بود، به‌عنوان شهردار جدید معرفی و حکم انتصاب وي توسط مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری یزد اعطا شد.

گفتنی است؛ در مراسم تکریم و معارفه شهردار ابرکوه که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام‌ جمعه، «محمد محامدی» سرپرست فرمانداری، «احمد مورکیان» ريیس دادگستری، «علی فاتحی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، «محمدجواد آقایی» بخشدار مرکزی و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی نيز حضور داشتند 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار