دستگاه‌های اجرایی ساماندهی اتباع خارجی را صدر فعالیت‌های خود قرار دهند

فرماندار یزد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه ساماندهیاتباع و مهاجرین خارجی با توجه به تأکیدات مدیریت ارشد استان باید در این زمینه و بهبود شرایط اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۵۹۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 18 April 2018

مصطفی سالاری افزود: از شش ماهه دوم سال گذشته جلسات کارگروه ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در شهرستان یزد به صورت مستمر تشکیل شد که با همراهی تعامل ادارات و نهاد‌ها اقدامات خوبی انجام شده است.

فرماندار یزد با بیان اینکه موضوع ساماندهی اتباع خارجی در استان و به ویژه شهرستان یزد در جلسات شورای تأمین شهرستان و استان مطرح و مورد تأکید قرار گرفته است گفت: ساماندهی اتباع خارجی در در حوزه اشتغال و سکونت از مهمترین مسائلی است که در سالجاری در سطح استان پیگیری خواهد و مدیریت ارشد استان نیز بر این امر تأکید ویژه‌ای داشته اند.

سالاری با اشاره به وجود قوانین و مقررات مشخص در این زمینه افزود: در سال‌های گذشته نیز اقدامات مشابه‌ای به منظور ساماندهی اتباع خارجی در سطح شهرستان انجام شده که متأسفانه به علت جزیره‌ای عمل نمودن دستگاه‌ها به نتایج مطلوب و مناسبی ختم نشده است.

وی هدف از برگزاری این جلسات را هماهنگی برای تعیین نقشه راه واحد و هموار سازی مسیر دستیبابی به اهداف مشخص شده دانست و ابراز امیدواری کرد در سال جاری همه ادارات و نهاد‌های موضوع ساماندهی اتباع خارجی را صدر فعالیت‌های خود قرار دهند و در این زمینه همت مضاعفی داشته باشند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان یزد خواستار بهره مندی و استفاده از طرح‌های سایر شهرستان‌های استان در این مورد شد و ابراز داشت: اقدامات مشابهی که در سایر شهرستان‌ها انجام شده باید با توجه به اطلاعات آماری، ظرفیت‌ها و محدودیت‌های شهرستان تدوین و اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار