تابناک کهگیلویه وبویراحمد

بزرگواری وبرائت از جبهه پایداری

همه به یاد دارند که شما چه رنجها در انتخابات کشیدید ،از اون رای های نا امید کننده تا تغییر حوزه ی انتخاباتی!حال که لطف خدا شامل حالتان شده است و به آرزوی خود رسیدید شکرگزار خدا ودوستانتان باشید
کد خبر: ۵۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 10 July 2015
حجت السلام بزرگواری نماینده ی شهرستان های کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده ،این روزها به شدت درحال خبرسازی در میان اصحاب رسانه است.در این روزها پس از سریال چند قسمتی مصاحبه هایش با یک سایت محلی ،که گویا هنوز قسمت های بعدی آن پخش نشده است،دوباره مصاحبه ای درخصوص غیررسمی دانستن جبهه پایداری انجام داده است.
یکی از مخاطبان سایت کبنا نیوز هم پاسخی به صحبت های بزرگواری بر روی وبگاه این سایت نوشته که به نکاتی از آن اشاره می کنیم.
"برادرارجمند جناب آقای بزرگواری در بخشی از مصاحبه تان آمده است که جبهه پایداری را یک تشکیلات رسمی نمی دانید و بخاطر افراطی گری همان ابتدا از آن جدا شده‌اید، لازم است خدمت شما عرض کنم که متاسفانه ساختار و اصالت جبهه پایداری را از همان ابتدا نشناخته و هنوز هم نمی شناسید چرا که شعار جبهه پایداری این نبود که مانند یک حزب و جناح سیاسی فعالیت داشته باشد، بلکه با این سخن پا به عرصه گذاشت که هر انسان عدالت خواهی در هر کجای جهان در برابر استکبار بایستد و در برابر آنها کوتاه نیاید و از خود ضعف نشان ندهد می تواند خود را در جبهه پایداری ببیند و عضو آن باشد، و همین شعار باعث شد که خیل عظیمی از جوانان خوش فکر و انقلابی به این جبهه بپیوندند. "
البته این پاسخ جوابی به صحبتهای ایشان است ولی موضوعی دیگر هم هست وآن افراطی خواندن جبهه پایداریست در صورتیکه افراطی ترین مواضع در مجلس توسط افرادی مثل خود آقای بزرگواری گرفته شده است. انتظار از کسی که خود را ثابت قدم در اصول وعقاید می داند اینست که بر مواضع خود بماند مگر اینکه بپذیرد اشتباه کرده نه اینکه پس از درک مواضع اشتباه قبلی خود ،آن گذشته را انکار کند.
آقای بزرگواری هنوز وقتی در استانهای دیگر ومیان همکاران ودوستانمان ،نماینده خود را معرفی می کنیم سریعا واژه افراطی را در مورد شما بکار می برند.
این نه شرط عقل است ونه شرط مردانگی که کسانی را که روزی دوست شما بودند وبا هم ،هم صحبت وهم نظر بودید حالا که نزدیک انتخابات است واحتمالا شرایط را بر علیه خود می بینید،شروع به انکار سابقه خود کنید.این یک ریسک است آقای بزرگواری!
همه به یاد دارند که شما چه رنجها در انتخابات کشیدید ،از اون رای های نا امید کننده تا تغییر حوزه ی انتخاباتی!حال که لطف خدا شامل حالتان شده است و به آرزوی خود رسیدید شکرگزار خدا ودوستانتان باشید وبه روزهایی بیاندیشید که سختی های فراوان کشیدیدواحتمالا درپیش داشته باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار