کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه امدادی استان

کد خبر: ۶۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 14 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، عصر امروز و با حضور سید موسی خادمی استاندار، پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار، مسعود مثنوی مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از مدیران‌کل و مدیران شهرستانی و با حضور کارکنان هلال‌احمر استان، بزرگترین پروژه امدادی این استان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فارس، این پروژه که در محل اداره‌کل هلال‌احمر استان و با 7 هزار و 600 مترمربع زیربنا در فاز اول کلنگ‌زنی شد در 8 طبقه پیش‌بینی شده است.

در این آیین مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در فاز اول و با اعتبارات ملی و استانی این پروژه را کلنگ‌زنی کرده‌ایم از بهره‌برداری فاز نخست این پروژه در بهمن‌ماه امسال و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

مسعود مثنوی گفت: با تکمیل فاز اول این پروژه بخشی از مشکل ترافیک در شهر یاسوج برطرف می‌شود چراکه در فاز نخست و با خاکبرداری 7 متری یک پارکینگ بزرگ که قابلیت‌های استفاده در زمان‌های بحرانی را دارد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در این زمینه استاندار کهگیلویه و بویراحمد تلاش فراوانی داشت و به اتفاق استاندار در اولین دیدار خود با دبیرکل هلال‌احمر کشور قول مساعد کمک اعتباری را برای ساخت این مجموعه عظیم گرفتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان افزود: در همان جلسه بنا را بر این گذاشتیم که چهار میلیارد تومان از اعتبارات از طریق جمعیت هلال‌احمر و چهار میلیارد بقیه تومان بقیه از طریق استانی برای ساخت مجموعه تأمین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار