ریزش غار یخی در کهگیلویه و بویراحمد!؟ / گمنامی دو استان لرنشین!

وقتی تلفظ "سخت" نام کهگیلویه و بویراحمد توسط رئیس جمهور و خبر سایت پژوهش های مجلس که تاجگردون را نماینده چهار محال و بختیاری معرفی می کرد، کنار هم بگذاریم، نمی توان این موارد را اشتباه معمول دانست!
کد خبر: ۶۴۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 24 August 2018
شب گذشته خبری بر روی خروجی باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفت که در تیتر از وقوع حادثه در یک غار یخی در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری خبر می دهد اما در توضیح خبر غار یخی کوهرنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان می شود! 
در این خبر آمده است :
 « « معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور با اشاره به پایان عملیات ریزش غار یخی کوهرنگ گفت که در این حادثه یک نفر فوت کرد و پنج نفر مصدوم شدند.
معاون فنی و عملیات اورژانس کشور از ریزش غاریخی در کوهرنگ استان کهکیلویه و بویر احمد و فوت و مصدوم شدن چند نفر خبر داد.
حسن نوری معاون فنی و عملیات اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حادثه ریزش غار یخی در استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: بر اثر ريزش غار يخى در شهرستان کوهرنگ يك نفر جان باخت و ٥ نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: ٢ نفر از مصدومان در محل درمان و ٣ نفر به مركز درمانى منتقل شدند.»» 
ریزش غار یخی در کهگیلویه و بویراحمد!؟ / گمنامی دو استان لرنشین!
این خبر در وهله اول موجب تعجب می شود اما با کنار هم قرار دادن این اشتباهات که در سطح مسئولان کشوری هم به وفور مشاهده می شود از مظلومیت و ناشناخته بودن دو استان کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری، خصوصاً کهگیلویه و بویراحمد خبر می دهد که موجب نگرانی است چرا که اگر این مورد غار یخی کوهرنگ را یک اشتباه بدانیم اما وقتی تلفظ "سخت" نام کهگیلویه و بویراحمد توسط رئیس جمهور ، خبر سایت پژوهش های مجلس که تاجگردون را نماینده چهار محال و بختیاری معرفی می کرد و موارد ریز و درشت از این دست اشتباهات! را کنار هم بگذاریم، نمی توان این موارد را اشتباه معمول دانست بلکه باید نتیجه گرفت که کهگیلویه و بویراحمد در نزد مسئولان و حتی رسانه‌ها بسیار گمنام و یا در خوش‌بینانه ترین حالت اینکه بخشی از چهار محال و بختیاری محسوب می شود! 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پایدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
چراازهرقضیه کوچکی دنبال تعویض نام استان هستید.مشکلات اساسی استان رابه حاشیه می رانید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
الان این کجاش درمورد تغییر نام استان بود؟
فکر کنم منظورش نا آشنایی استان در کشوره!
حالا هرچیزی نامش باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
بالاخره نام استان هم خیلی تاثیرگذاره خدایی بدون تعصب حرف بزنیدهرجام میرویم کسی نمیتواندنام استان راتلفظ کند.خدایا کی ازشر این نام خلاص میشیم .خدایی تعصبی حرف نزنیدبدترین نام یک استان درسراسرجهان کهگیلویه وبویراحمداست.فک می کنیداگرنام استان تغییرکندچیزی ازما کم میشود.نه .اماتلفظ راحتترآن درجاهای دیگرخیلی میتواندبه ما کمک کند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار