توزیع 30هزار خودروی لیزینگی بین فرهنگیان

کد خبر: ۶۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 26 July 2015
به گزارش تابناک یزد، شهاب الدین غندالی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان از توزیع 30 هزار خودرو برای فرهنگیان تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت: عملکرد هیات مدیره فعلی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و تمامی شرکت‌های تابعه آن منطبق بر اهداف و موضوع فعالیت‌های موسسه مندرج در اساسنامه و سیاستهای ابلاغی هیات امنای موسسه در چارچوب قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات جاری کشور است.

وی در خصوص ارائه برخی از مزایا و خدمات موسسه به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان نیز تصریح کرد: در زمینه ارائه مزایایی مانند خودرو لیزینگی و خدمات گردشگری، بیمه ای، فروشگاهی و … روندهای مناسبی پیش بینی شده و تلاش ما براین است به گونه‌ای عمل کنیم که عدالت رعایت شده و در حق هیچ کدام از اعضا اجحافی صورت نگیرد.

غندالی افزود: به طور نمونه در زمینه ارائه خودرو لیزینگی در حال حاضر بر اساس امتیاز متقاضیان، خودرو واگذار می‌شود که این امتیاز بر اساس سابقه عضویت در موسسه، سابقه عضویت در آموزش و پرورش و همچنین میزان سرمایه عضو تعلق می گیرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: در خصوص سایر خدمات مانند خدمات بیمه‌ای اقساطی، خدمات فروشگاهی و یا خدمات مسافرتی اقساطی نیز هیچ گونه محدودیتی برای فرهنگیان عضو موسسه وجود ندارد.


باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار