مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر:

پارک بانوان متناسب با منزلت زنان بوشهری باشد

کد خبر: ۷۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 16 August 2015

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: پارک بانوان متناسب با شان و منزلت زنان بوشهری ساخته شود.

فاطمه دهقانی ظهر یکشنبه در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و بانوان اظهار داشت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید با استفاده از راهکارهای مناسب به ویژه در بخش پیشگیری صورت گیرد و راهکارهای قهری جواب نخواهد داد.

وی به تلاش ویژه دولت برای استفاده از روش‌های پیشگیری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: طرح امید اجتماعی نیمه دوم امسال در استان بوشهر اجرا می‌شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف همراه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر به برنامه‌های آموزشی در قالب طرح امید اجتماعی اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود که در راستای اجرای این طرح، از بسیاری از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود.

وی وجود آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه را طبیعی دانست و اضافه کرد: باید مدیریت، پیشگیری و کنترل برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد.

دهقانی ادامه داد: بخشی از پارک دانشجوی بوشهر به بوستان بانوان اختصاص یافته است که باید تلاش شود تا اقدامی در شان زنان انجام شود و پارک بانوان در نقطه مناسبی جانمایی شود.

پیشگیری از آسیب‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این نشست تصریح کرد: در این نشست‌ها که در مورد مسائل مهمی تصمیم گیری می شود، مدیران باید شخصا حضور داشته باشند که بتوانند در مورد مسائل مختلف تصمیم‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام حسین رزمجو بر لزوم اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: در قالب این کارگروه باید راهکارهای مناسب برای مقابله با هر یک از این آسیب‌ها شناسایی شود.

وی یکی از اولویت‌های کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی و خانواده را تبیین حقوق شهروندی عنوان کرد و افزود: از دیگر برنامه‌های این کارگروه می‌توان به پیشگیری از آسیب‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی اشاره کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار