رئیس بازرسی معاونت عملیات ناجا:
سرهنگ یارمحمدی با بیان اینکه اجرای موفق ماموریت‌های پلیس، موجب ارتقاء امنیت اجتماعی می‌شود گفت: معاونت عملیات انتظامی استان ایلام در سطح طیف ارزیابی، در رتبه عالی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 30 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی یارمحمدی رئیس بازرسی معاونت عملیات ناجا در دیدار با جانشین انتظامی استان ایلام با قدردانی از عمکرد مطلوب پلیس ایلام، بیان داشت: به منظور ارزیابی و نظارت برعملکرد مجموعه انتظامی استان ایلام، اکیپ‌هایی از بازرسی ناجا به مدت ۴ روز در شهرستان‌ها و رده‌های تخصصی حضور یافتند.

او عنوان کرد: در این بازدید‌های تخصصی و موشکافانه، عملکرد انتظامی استان ایلام در اجرای ماموریت‌های محوله در مرکز و شهرستان‌های تابعه مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

رئیس بازرسی معاونت عملیات ناجا یادآور شد: خدا را شکر با اقدامات خوب صورت گرفته در انتظامی استان ایلام و در بحث کیفیت و کمیت در حوزه ستاد و شهرستان نسبت به سال ۹۸ شاهد افزایش قابل توجه و ملموس در حوزه اجرای خوب ماموریت‌ها در استان بوده ایم.

او با بیان اینکه با تغییر تاکتیک‌های مناسب در انتظامی استان ایلام، اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: با ارزیابی چند روزه همکارانم، معاونت عملیات انتظامی استان ایلام در سطح طیف ارزیابی، در رتبه برتر قرار گرفت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار