با دستور دادستانی؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : با توجه به مشکلات بهداشتی تا اطلاع ثانوی برابر دستور قضایی تولید و توزیع آرد کارخانه دهلران ممنوع است .
کد خبر: ۱۰۰۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ 14 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز جباری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : هر گونه تولید و توزیع آرد در کار خانه دهلران ممنوع است و دستگاه های متولی باید نسبت به جمع آوری آرد های توزیع شده این کار خانه ظرف مدت 24ساعت اقدام کنند .

وی اظهار داشت : براساس گزارش های آزمایشگاهی که معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام و شبکه بهداشت ودرمان به دادستانی ارائه کرده اند نا خالصی ها در نمونه ها آرد های تهیه شده کار خانه آرد دهلران وجود دارد که این دادستانی برابر قانون به موضوع ورود کرده است .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران با بیان اینکه حفظ سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است گفت : برای بررسی بیشتر موضوع نمونه ها دیگر برای آزمایش های لازم به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده است و تا ارسال نتیجه نهایی کارخانه آرد دهلران حق تولید و توزیع آرد را ندارد .

جباری گفت : تامین سلامت و امنیت غذایی مردم خط قرمز دستگاه قضا است و همه دستگاه ها موظف به نظارت بر اداره امور هستند و این دادستانی با هرگونه قصور و کوتاهی در بحث سلامت عمومی برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد./م

بیشتر بخوانید :
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار