مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی:
مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی از اجرای ۴ طرح برای توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در ملکشاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 11 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد میرزایی زاده اظهار کرد: چهار طرح در حوزه سلامت نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان ملکشاهی در دستور کار است، اولین طرح شامل موضوع «سلامت یار علوی» است که شامل معرفی بیماران به بیمارستان‌های طرف قرار داد هست، هر بیماری که تحت نهادهای حمایتی، مادران باردار و یتیمهای زیر هجده سال را شامل می‌شود.

وی افزود: چنانچه کسی در این راستا در بیمارستان‌های طرف قرار داد بستری شود، هزینه بستری وی تا سقف ۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

مدیر بنیاد علوی ادامه داد: در همین جریان افرادی که نیاز به تجهیزات انفرادی همانند سمعک، ویلچر، واکر، عصا و لوازم توانمند ساز دارند را برای تهیه این وسایل معرفی می‌کنیم.

میرزایی زاده تصریح کرد: تاکنون تعدادی تجهیزات انفرادی چون ویلچر، تخت بیمارستانی، واکر و … تهیه شده و در اختیار بیماران قرار گرفته است.

وی با اشاره به دومین طرح در دستور کار این نهاد گقت: در طرح «یاوران سلامت» ۳۰ نفر به منظور تربیت مربی از بین مردم، به دوره طب سنتی اسلامی، مذاق شناسی، خوراک و … معرفی می‌شوند تا در نهایت از این افراد برای آموزش‌ها استفاده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: «گلهای صالح» یکی دیگر از طرح‌های بنیاد علوی در شهرستان ملکشاهی است که شامل مادران باردار می‌شود.

وی عنوان کرد: مادران و زنان شیر ده به صورت دوره‌ای هر ۴۰ تا ۶۰ روز یک بار بسته‌هایی برای ارتقا سلامت خود و نوزاد دریافت می‌کنند.

میرزایی زاده با بیان اینکه هم اکنون در چهارمین مرحله توزیع بسته‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: مادران باردار می‌توانند با زایمان در بیمارستان‌هایی که با آنان طرف قرار داد هستیم از تمامی خدمات به صورت رایگان بهره گیرند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار