معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: رعایت پروتکل ها در بازارچه مرزی مهران و پایانه شهید سلیمانی باید بیشتر صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 22 December 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیررستم زاد گفت: کارگروه رسانه فعالیت و بحث های خوبی دارد و در خصوص فرهنگسازی در جامعه و حوزه رسانه های استان بخصوص در فضای مجازی اقدامات خوبی صورت داده است  که جای تقدیر دارد.

وی افزود: برای فرهنگ‌سازی در بین عامه مردم نیز باید صدا و سیما ورود بیشتری داشته باشد و نسبت به رعایت پرتکل ها با توجه به ورود سویه جدیدی ویروس کرونا به کشور تأکیدات بیشتری  در جامعه صورت گیرد. 

رستم زاد مطرح کرد: فرمانداران در راستای حضور در این کارگروه و پاسخ به سوالات فعالان همکاری را افزایش دهند و در کارگروه رسانه نیز حضور یابند و به سوالات مطرح شده پاسخ دهند.

وی گفت: در مدارس حتما نسبت به فرهنگ سازی و مراقبت از دانش آموزان و تجمع آنان بخصوص در بحث مدارس ابتدایی نظارت بیشتری صورت گرفته و حتما با خود دانش آموزان و اولیاء آنان صحبت شود.

رستم زاد خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل ها باید به سرعت برخورد شود، در بخش تخلیه و بارگیری بازارچه ها رعایت پروتکل ها بسیار پایین گزارش شد که باید نظارت بیشتری در این حوزه صورت گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار