همزمان با روز کار و کارگر طی مراسمی با حضور شهردار رئیس شورای شهر از کارگران نمونه شهرداری دهلران تجلیل شد
کد خبر: ۱۰۴۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 01 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهردار دهلران گفت : سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران شهرداری است و در سایه تلاش شبانه روزی این عزیزان است که عمران ، آبادانی و پاکیزگی مهمان شهرمی‌شود.

امین الله جامسحر جمع کارگران نمونه و پرسنل واحد های مختلف شهرداری افزود : کار و تلاش تک تک شما کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به‌سزایی داشته و با یاری و همراهی شما می‌توانیم به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است، دست بیابیم.

وی با بیان اینکه واحد های مختلف شهرداری شبانه روز در حال تلاش هستند گفت : قطعا اگر تلاش این عزیزان نباشد امورات شهری با مشکل مواجه می شود.

شهردار دهلران افزود : اهمیت کار و کارگر از جایگاه بالایی برخوردار است و شهرداری در راستای ارج نهاد به تلاش این عزیزان به نمایندگی از پرسنل خدوم خود از واحد های مختلف تجلیل کرده است و تجلیل از همه کارکنان و کاراگران در دستور کار شهرداری است.

رئیس شورای شهر دهلران ضمن تبریک روز کار و کارگر گفت : زحمت ها و تلاش های کارگران در حوزه مدیریت شهری در راستای توسعه و آبادانی ستودنی است و ارزش و عمل کارگران با هیچ سخن و هدیه ای قابل جبران نیست.

الله بخش ملکی تصریح کرد : اعضای شورای شهر در راستای حل مشکلات کارگران همواره پیگیری های مستمر در دستور کار خود داشته است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شورای شهر و شهرداری خادمان مردم هستند؛ بیان داشت : کارگران شهرداری علی رغم مشکلات معیشتی ولی با انرژی و تلاش شبانه روزی خود در حال خدمت رسانی به مردم فهیم هستند .

ملکی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های شهردار و اعضای شورای اسلامی حقوق و مزایای کارگران عزیز است که با متناسب با سطح درآمد شهرداری با کمترین تأخیر حقوق و مزایای کارکنان پرداخت شود.

در پایان این مراسم تعداد8 از نفر از واحد های مختلف شهرداری به نمایندگی از دیگر کارگران و کارکنان تجلیل شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار