کد خبر: ۱۰۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 03 October 2015

آیت‌الله محمدنقی لطفی گفت: امنیت کشور یک واقعیت جهانی است.

به گزارش تا بناک ایلام ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تأکید بر اینکه امنیت کشور یک واقعیت جهانی است که همه کارشناسان و دولت‌ها به آن اذعان دارند گفت: نیروی انتظامی در واقع مظهر اقتدار، ثبات سیاسی و امنیت اجتماعی و فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کشور مرهون تلاش نیروهای مسلح به صورت عمومی و نیروی انتظامی به طور خصوصی است.

امام جمعه ایلام اقتدار در مقابل دشمنان، مقابله با هنجارشکنان و باندهای توزیع مواد مخدر و برخورد با رأفت اسلامی در مقابل مردم را از وظایف سازمانی ناجا دانست.

وی با اشاره به اینکه کشور پنهاور ایران اسلامی با وجود همجواری با کشورهای ناامن منطقه، از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود، گفت: این موضوع یک واقعیت جهانی است که همه کارشناسان جهانی و دولت‌ها بر آن اذعان و اعتقاد دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: یکی از وظایف نیروی انتظامی برقراری امنیت در داخل کشور است که همه شاهد آن هستند.

لطفی با اشاره به شهدای زیادی که نیروی انتظامی در راه مبارزه با هنجارشکنان و باندهای مخوف مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده است گفت: استان ایلام با وجود 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از امنیتی قابل قبول برخوردار است و کوچکترین ناامنی در این استانوجود ندارد


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار