معاون وزیر نفت؛
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بیان داشت: یک میلیون دلار برای میدان‌های مشترک ایلام هزینه می‌شود و در مجموع برای میدان دانان، دال پری، چشمه خشک، بابا گیر و ان جی ال دهلران و چنگوله ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 09 July 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ خجسته بیان داشت: عمده ذخایر نفت کشور در ایلام است و از جمله ۱۵ میدان نفتی و گازی در ایلام داریم که پتانسیل قابل توجهی دارند و مبنای برنامه ریزی ما توسعه صنایع تکمیلی این میادین است

وی گفت:  از این دو اهرم بایستی برای توسعه و پیشرفت استان بهره گرفته شود و برای توسعه متوازن در ایلام ارتقاء شاخص‌های نفت و گاز در دستور کار قرار گرفته و اگر امروز آبادانی و پیشرفت می‌خواهیم تنها رضایت مردم و خدمت مردم مدنظر است. 

خجسته ادامه داد:  در حیاط شرکت ملی نفت ایران مصوب شده تا ۲۰۰ نفر نیروی بومی این استان در مرکز از آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای حوزه نفت و گاز و انرژی را در مرکز فرا گیرند. 

وی مطرح کرد: میدان چنگوله مهران اخیراً مصوبه شورای اقتصاد آن اخذ شده و با ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری ۸ حلقه چاه زده خواهد شد؛ ۱۵ هزار بشکه روزانه برای این میدان هدف گذاری شده است. 

معاون وزیر نفت افزود:  در خصوص وضعیت شرکت نفتی آذر مهران فاز اول تمام و مطالعات برای فاز دوم در حال انجام است. 

وی گفت:  بهداشت و درمان از موضوعات بسیار مهم و حیاتی است اگر بیمارستان‌های استان نیاز به تجهیزات داشته باشند کمک خواهیم کرد. /ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار