فرمانده مرزبانی استان به همراه معاونین با حضور در جمعیت هلال احمر استان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان دیدار و انتصاب شایسته وی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ 20 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ فرج رستمی در این دیدار گفت: هلال احمر و مرزبانی از هم جدا شدنی نیستند و با تعامل و همکاری خوب بین این دو نهاد می توانیم خدمات شایسته ای را به جامعه هدف به ویژه در ایام اربعین حسینی به مردم ارائه دهیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام ضمن خبر مقدم به فرمانده محترم مرزبانی وهیئت همراه از آمادگی کامل جمعیت هلال استان برای تعامل و همکاری با مرزبانی خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی تردد پنج میلیونی زائر در اربعین حسینی و وجود گرمی هوا امسال یک اربعین متفاوت تر از سال های گذشته داریم و این می طلبد که دو مجموعه در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تعامل و همکاری جدی و خوبی با هم داشته باشند.

غلامرضا علی محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: در طرح امداد و نجات ویژه اربعین حسینی در استان ۴۰۰ نجاتگر آموزش دیده در قالب تیمهای امداد و نجات جاده ای ، توانا واکنش سریع ساماندهی و آماده خدمت رسانی در اربعین ۱۴۰۱ هستند. 

ایشان در ادامه از استقرار بالگردهای امدادی، ۳۲ دستگاه آمبولانس، ۱۴ دستگاه خودروی ست نجات و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس درپایانه مرزی مهران و پایگاه های امداد و نجات در محوهای مواصلاتی خبر داد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار