مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: طرح همگرام در مدارس با مشارکت آموزش و پروش، سپاه، بنیاد خاتم و سازمان تبلیغات اسلامی به منظور تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در سه سطح برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 22 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نجفی در جمع تعدادی از خبرنگاران استان با موضوع تحلیل اغتشاشات اخیر از دیدگاه رسانه ها، اظهار  کرد:  طرح همگرام به عنوان طرح جهاد تبیین دانش آموزی در تلاش است فضایی مناسب را با محوریت گفت و گوی آزاد  در سطح مدارس  فراهم کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در سه سطح برگزار می شود، افزود: سطح اول این طرح،  بیان مسئله و طرح موضوع مساله محور در قالب سخنرانی چندرسانه ای، سطح دوم  اقناع اندیشه در قالب پرسش و پاسخ و سطح سوم نیز تثبیت در قالب تریبون آزاد است  که در مراکز آموزشی استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح همگرام دوره های آموزشی برای طلاب و دانشجویان به عنوان مربی اجرای طرح برگزار می شود، گفت: این طرح از هفته دوم آبانماه سال جاری در سطح مدارس استان ایلام به مدت دو ماه با اعزام مربیان آموزش دیده اجرا می شود.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: بدون شک مسائل مختلف و گره های ذهنی مردم قبل از بروز در سطح جامعه با گفت و گو و برگزاری تریبون آزاد باز می شود و اثرگذاری و بازدهی بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه در تبیین موضوعات مختلف در سطح جامعه، یادآور شد: رسانه های رسمی، معتبر و متعهد باید مرجع اصلی اخبار باشند و قدرت روایتگری همراه با تولید و تحلیل محتوای مسائل را با رعایت واقعیت ها تقویت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: یکی از برنامه ها پژوهشی، تجزیه و تحلیل علل حضور افراد دستگیرشده در اغتشاشات اخیر و شنیدن صحبت های این جامعه هدف است.

در این نشست  جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام با تاکید بر لزوم نقش آفرینی رسانه های داخلی در مدیریت حوادث مختلف و  اغتشاشات و اقناع خبری  جامعه، دیدگاه ها و مطالبات رسانه ای خود در این حوزه بیان کردند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار