روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام مهلت ارسال آثار به جشنواره سراسری رسانه ای بسیج را 30 مهرماه جاری اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 07 October 2015

به گزارش سایت تابناک ایلام  از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، این جشنواره به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با محوریت موضوع بسیج در بخش های مقاله و یاداشت مطبوعاتی، طرح گرافیکی، پوستر و عکس از سوی خبرگزاری بسیج برگزار می شود.

بخش مقاله و یادداشت مطبوعاتی در 15 موضوع شامل کارکردهای دفاعی بسیج در امنیت پایدار، رسالت بسیج در بیداری اسلامی، نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی، الزامات تشکیل بسیج جهان اسلام، نقش بسیج در جنبش تولید علم و نهضت نرم افزاری است.

در بخش عکس نیز عکس های ارسالی باید در بر گیرنده فعالیت های فرهنگی، سیاسی، عملی، تربیتی، اردویی، خدمات رسانی، اقتصاد مقاومتی، هنری، ورزشی، رزمی، دفاعی بسیجیان و طرح گرافیکی و پوستر نیز با محوریت و موضوع بسیج باشد.

در بخش یاداشت و مقاله مطبوعاتی تعداد کلمات مورد استفاده در آثار ارسالی باید حداقل یک هزار و حداکثر یک هزار و 500 کلمه باشد و اندازه عکس های ارسالی نیز حداقل اندازه ضلع کوچک عکس 2 هزار پیکسل باشد.

علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند تا 30 مهرماه سال جاری می توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی jashnvarebasij94@gmail.com ارسال کنند.

همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02135949827 تماس بگیرند و یا به سامانه پیام کوتاه 600000411 پیام کوتاه ارسال و یا به سایت خبرگزاری بسیج به نشانی basijnews.ir مراجعه کنند. / ز 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار