مدیر کل راه و شهرسازی ایلام گفت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت تعداد یک هزار و ۲۲۱ خانواده در سامانه تسهیلات وزارت راه و شهرسازی در استان ایلام ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 28 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ فرشاد دوستی بیان داشت :  در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت تعداد یک هزار و ۲۲۱ خانواده در سامانه تسهیلات وزارت راه و شهرسازی در استان ایلام ثبت‌نام کرده‌اند.

وی  گفت : از این تعداد ثبت‌نام شده طرح مذکور تاکنون تعداد ۲۲۹ مورد تأیید نهایی شده اند.

دوستی مطرح کرد :  از این تعداد برای ۴۷ مورد  طرح مسکن ملی شهر ایلام تعریف شده  و ۱۱۰ مورد دیگر نیز در شهر‌های مهران و دهلران، زمین آماده واگذاری شده است. 

وی گفت :  متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه https://saman.mrud.ir گزینه متقاضیان دارای سه فرزند به بالا که براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فعال شده را انتخاب و سپس در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دوستی ادامه داد :  اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت یکی از سیاست‌های مهم دولت است که اداره‌کل راه و شهرسازی استان ایلام در راستای اجرای قانون مذکور و تحقق وعده‌های دولت در خصوص حمایت از جوانی جمعیت و خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر برنامه‌ریزی لازم را برای انجام آن انجام داده است.

وی افزود :  فعلاً برای تمامی خانواده‌هایی که در شهر‌های مهران و دهلران در سامانه تأیید شوند امکان اعطای زمین فراهم شده و در سایر شهرستان‌ها نیز با توجه به کمبود زمین، مسکن ملی در نظر گرفته شده است و خانواده‌ها می‌توانند در این خصوص تصمیم‌گیری کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار