رئیس دانشگاه ایلام:
رئیس دانشگاه ایلام گفت: ساختمان دانشکده علوم پایه دانشگاه مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین شده و در صورت تخصیص اعتبار کامل مهرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 01 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ طاهر علی محمدی با اشاره به اعتبار مصوب ۲۰۰ میلیارد ریال برای این طرح، اظهار داشت: تاکنون ۸۰ میلیارد ریال به این پروژه تزریق شده است.

وی افزود: فاز اول دانشکده ادبیات و علوم دانشگاه ایلام نیز در حال اخذ ماده ۲۳ برای تکمیل شدن است و هم اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه نیاز است.

رئیس دانشگاه ایلام گفت: با توجه به نزدیک بودن سفر دوم رئیس جمهور به استان ایلام، نظرات نخبگان دانشگاهی دانشگاه های استان برای اجرای طرح های پیشران توسعه نیز اخذ شده است.

علی محمدی ادامه داد: استان ایلام دارای ظرفیت های مهمی در حوزه مرزی، نفت و گاز، کشاورزی، گیاهان دارویی و … است و باید از همین ظرفیت ها طرح های بزرگی برای توسعه و اشتغال در استان اجرایی شود.

وی عنوان کرد: تکمیل طرح هایی در زمینه زنجیره تولید و بسته بندی، فعال کردن بازارچه های مرزی، توسعه زیرساخت ها مثل راه آهن و آزادراه از مهمترین نیازهای استان ایلام در بخش های اقتصادی است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار