مدیر شرکت بیمه دی در استان زنجان با اشاره به اینکه طرح دارورسان در فاز نخست برای جانبازان 70 درصد و بالا تر اجرا می‌شود، گفت: در فاز دوم سعی داریم این طرح را برای بیمه شوندگان زمین‌گیر نیز عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 10 August 2023

به گزارش تابناک زنجان، مدیر شرکت بیمه دی در استان زنجان امروز در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: توسعه تفکر بیمه‌ای در جامعه باعث می‌شود ظریب نفوذ بیمه در کشور افزایش یافته و در پی آن خدمات‌دهی توسط شرکت‌های بیمه ارتقاء یابد.
این مسوول از برنامه‌ریزی‌های شرکت برای ارتقا خدمات‌رسانی خبر داد و افزود: عمده سهامداران شرکت بیمه دی را خانواده‌ها شهدا و ایثار گران تشکیل می‌دهند که کسب رضایت‌مندی این افراد در کنار سایر بیمه‌گران از اهداف این شرکت است.

وی با اشاره به اینکه جانبازان ۷۰ درصد زیر پوشش بیمه دی دارو‌های خود را درب منزل دریافت می‌کنند، افزود: از ماه گذشته قرار دادی توسط بیمه دی با داروخانه‌ها به عنوان طرح دارو رسان ایجاد شده است که در آن جانبازان ۷۰ درصد زیر پوشش دارو‌های خود را درب منزل دریافت می‌کنند.
سید نژاد با اشاره به اینکه طرح دارورسان در فاز نخست برای جانبازان ۷۰ درصد و بالا‌تر اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد: در فاز دوم سعی داریم این طرح را برای بیمه شوندگان زمین‌گیر نیز عملیاتی کنیم.
وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید به عنوان بیمه‌گر طرف قرار داد با بیمه دی در سطح کشور است و عمده سهامداران این شرکت را خانواه شهدا و ایثارگران تشکیل می‌دهند، افزود: در استان زنجان ۲۱ هزار نفر خانواده شهدا و جانبازان ایثارگران زیر پوشش خدمات درمانی این شرکت قرار دارند و صفر تا ۱۰۰ هزینه‌های درمانی آنان توسط شرکت بیمه پرداخت می‌شود مگر موارد خاص که خارج از قانون باشند.
سید نژاد تعداد جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر زیر پوشش بیمه را در استان ۹۳ نفر اعلام کرد و افزود: در استان زنجان حدود ۳ هزار بیمه شده زمین‌گیر از خدمات درمانی این شرکت بهره‌مند می‌شوند که در هر دو ماه یک بار پزشک برای معالجه به منازل آن‌ها مراجعه کرده و خدمات درمانی ارائه می‌دهند.
مدیر شرکت بیمه دی در استان زنجان از الکترونیکی کردن ارائه مدارک و اسناد توسط بیمه شوندگان در آینده نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: سعی داریم با حرکت به سوی الکترونیکی کردن خدمات‌رسانی موجبات کاهش تردد مراجعه کنندگان و خدمات بهتر و سریعتر را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی توسعه بیمه در جامعه اذعان داشت: فرهنگ‌سازی یکی از آیتم‌های بسیار مهم در پیشرفت جامعه و همچنین صنعت بیمه است و در این مسیر خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانند با شفاف‌سازی و مطرح کردن مزایای استفاده از بیمه سهم بزرگی در پیشرفت داشته باشند.

سید نژاد با بیان اینکه فرهنگ سازی صنعت بیمه را در کشور رونق می‌بخشد ادامه داد: ایجاد تفکر بیمه‌ای در جامعه باعث می‌شود ظریب نفوذ بیمه در کشور افزایش یافته و در پی آن خدمات‌گیری نیز بیشتر شود.
وی در ادامه به اشاره به اینکه تمام بیمارستان‌های استان زنجان خصوصی و دولتی طرف قرار داد همکاری با شرکت بیمه دی هستند تصریح کرد: تمامی مطالبات داروخانه‌های استان در سال گذشته و همچنین فروردین ماه سال جاری که از بیمه دی داشتند تسویه شده است.
وی با اشاره به اینکه پرداختی‌های بیمه بدنه شخص ثالث و سایر موارد با تکمیل و ارائه مدارک تقریبا در کمتر از ۷۲ ساعت پرداخت می‌شود افزود: در صورت تکمیل پرونده و ارائه مدارک درمانی در صورت توان پرداختی‌های درمانی نیز در کمتر از ۲۰ روز عملیاتی می‌شود.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار