فرمانده قرارگاه اربعین؛
فرمانده قرارگاه اربعین بیان داشت : بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد گشت ثابت و سیار با هدف مدیریت و روان سازی ترافیک در محورهای مواصلاتی مسیرهای منتهی به مرزهای ۶ گانه فعالیت می کنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 28 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار محمد شرفی افزود : پلیس در حوزه اربعین چهار ماموریت اعم از برقراری امنیت، صدور گذرنامه های زیارتی، مدیریت و روان سازی ترافیک و مدیریت لایه به لایه جمعیت را تدوین و برنامه ریزی کرد.

وی گفت : پیش بینی و چاپ گذرنامه های زیارتی و تمدید گذرنامه های مهلت گذشته از ابتکارات فراجا در اربعین امسال بود که پلیس روزانه بیش از ۱۰۰ هزار گذرنامه را تهیه و چاپ کرد.

بسردار شرفی ادامه داد : بیش از یک هزار و ۷۰۰ واحد گشت ثابت و سیار با هدف مدیریت و روان سازی ترافیک در محورهای مواصلاتی مسیرهای منتهی به مرزهای ۶ گانه فعالیت می کنند.

وی مطرح کرد :  با اقداماتی که در راستای افزایش گنجایش پارکینگ ها و اصلاح زیرساخت ها در دولت انجام گرفت تاکنون مشکلی در بحث تردد زائران وجود نداشته است.

وی مدیریت لایه به لایه جمعیت و اتخاذ تمهیداتی به منظور عدم معطلی زائران در گیت های گذرنامه را از اهداف عملیاتی پلیس در انجام این ماموریت عظیم دانست./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار