جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری ۲۹۲ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان توزیع شده است، گفت: قرار است ۱۶۹ سری دیگر هم اهدای جهیزیه داشته باشیم که ۵۰ درصد هزینه آن توسط بسیج سازندگی تامین خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ 19 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی سپاه پرداخت و اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه در قرارگاه‌های مختلف به ارایه خدمت می‌پردازد که عمده فعالیت‌های این سازمان در قرارگاه خدمت‌رسانی و قرارگاه جهادی است که به جامعه هدف خدمت‌رسانی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در قرارگاه خدمت‌رسانی گفت: از ابتدایی سال‌جاری تا مردادماه، ۲۸ هزار توزیع بسته معیشتی، نذر قربانی به تعداد بیش از ۲۰۰ راس، توزیع ۶۶ هزار پرس غذای گرم، ۳ هزار بسته معیشتی، ۲ هزار البسه و کفش و... بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی انجام خدمات در حوزه مرمت و تعمیر مسکن برای نیازمندان را ۴۳ مورد اعلام کرد و افزود: بیش از یک هزار بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند در استان توزیع شده است.

طهماسبی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی سال تحصیلی یک هزار و ۵۰۰ کیف تهیه و توزیع شده است، ادامه داد: کمک به ایجاد اشتغال برای ۶۴۴ نفر، آزادی زندانیان ۷ مورد توسط بسیج سازندگی سپاه انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با بیان اینکه ۲۹۲ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان توزیع شده است، افزود: قرار است ۱۶۹ سری هم اهدای جهیزیه هم توزیع شود که ۵۰ درصد هزینه آن توسط بسیج سازندگی تامین خواهد شد.

وی به اقدامات انجام در قرارگاه جهادی اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی رسم هجرت، فعالیت بیش از ۸۰۰ گروه جهادی در تابستان، مشارکت گروه‌های جهادی در مراسم جاماندگان اربعین، افتتاح ۱۲۵ طرح محرمیت‌زدایی، برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی، برگزاری رزمایش جهادی دندانپزشک و... از جمله اقدامات انجام شده در قرارگاه جهادی است.

طهماسبی به راه‌اندازی ۳ هزار نیروگاه خورشیدی اشاره کرد و گفت: ۳۰ نیروگاه خورشیدی به خانواده‌های محروم در استان تحویل داده شده است که ۱۴۰ مورد هم در مرحله عقد قرار داد هستیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با بیان اینکه خدمات ارایه شده توسط سپاه از دو محل سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام می‌شود، گفت: همچنین راه‌اندازی و تسهیلگری ۱۰ صندوق قرض‌الحسنه با ۴۰۰ عضو و پرداخت ۲۱۲ وام اشتغالزایی به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از جمله اقداماتی است که در این حوزه اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

وی به ایجاد برگزاری دهکده اقتصاد مقاومتی در استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای تجهیز آن پیش‌بینی شد است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار